三良晨晨

身高160 90
部分搭配的衣服都是自己店里哒
🍑三良晨晨

Blurred Lines - Robin Thicke、T.I.、Pharrell

If you can’t hear what I’m trying to say
若我的甜言密语,你却听到不见
If you can’t read from the same page
若我们的步调,完全不在一个地平线
Maybe I’m going death, maybe I’m going blind
也许是哥耳聋了罢,也许是哥目瞎了罢
Maybe I’m out of my mind
也许是哥头脑抽风了罢 
Ok now he was close, tried to domesticate you,
现在他的魔爪离你越来越近,想要好好调教你
But you’re an animal, baby it’s in your nature
但你是凶猛的野兽,这是你天生野性
Just let me liberate you
让我释放你心中的小猛兽    
Hey, hey, hey
You don’t need no papers
你不需要一纸婚书    
Hey, hey, hey
Than man is not your maker
那斯不是你的真命天子
And that’s why I’m gon’ take a good girl,
所以我在好好采撷你的硕果
I know you want it
我知道你想要
I know you want it
渴求我的临幸
I know you want it
渴求我的滋润 
You’re a good girl
你真是个好女孩
1:03Can’t let it get passed me
绝对不能错过你
You’re far from plastic
完美的躯体让人垂涎欲滴
Talk about getting blasting
蕴含的野性让人沉醉迷离
I hate these blurred lines
我最讨厌含糊期词
I know you want it
我知道你想要
I know you want it
渴求我的临幸
I know you want it
渴求我的滋润 
But you’re a good girl
但你是个好女孩
The way you grab me
你娴熟的手法
Must wanna get nasty
看起来已经饥渴难耐 
Go ahead, get at me
继续吧,让我好好爽一把
Verse 2: Robin Thicke
What do they make dreams for
还需要什么幻想
When you got them jeans on
当美女穿上紧身裤 
What do we need steam for
还需要渴求什么热辣 
You the hottest bitch in this place
眼前就有辣妹子一只
Robin Thicke
I feel so lucky, you wanna hug me
感到如此荣幸,你想要拥抱我
Hey, hey, 
What rhymes with hug me?
什么词和拥抱我押韵呢
Hey, hey, hey
2:28One thing I ask you
我有一事相求
Let me be the one you back that ass up to
让我成为你共舞的对象
Yo, from Malibu, to Paribu
从马里布一路骑到卡里布
had a bitch,but she ain't bad as you
我曾有美人在怀,可比不上你的靓丽
So hit me up when you pass through
经过时给我来一下
I’ll give you something big enough to tear your ass in two
我会用我的雄伟让你的嫩菊分瓣
Swag on‘em even when you dress casua
即使你平常扮气扬强悍
I mean it’s almost unbearable
这仍让我难以淡定
In a hundred years not dare would I
我绝不会再 
use my foresight let you pass me by
让美女如你从我眼前溜走
Nothing like your last guy, he too square for you
你的前任简直是极品,实在太无趣了
He don't smack that ass and pull your hair for you
他不会拍你的翘臀,也不会扯拽你的秀发
So I just watching, and waiting
我就站在此处等待注视
For you to salute the truly pimpin'
让你能看清这位纯爷们
Not many women can refuse this pimpin'
世上没多少女人能抗拒哥
But I’m a nice guy, but don't get confused,you git'n it!
哥人很好,但别混淆了,我看上的女人必将拿下!
Shake your rump, 
摇摆你的肥臀,
get down, get up-a, 
下云,再上来
Do it like it hurt, like it hurt
再深入一点,深入一点
Hey嗨
What you don't like work?
这样够不够
3:26Baby can you breathe? I got this from Jamaica
宝贝,还能喘息么 这是我从牙买加带来的好货
It always works for me
哥吸这口总会飘飘欲仙 
Dakota to Decatur, uh huh
达科他到迪凯达
No more pretending, 
再也不用伪装
Hey, hey, hey
Cause now you winning
现在你是生活的赢家了
Hey, hey, hey
Here’s our beginning
现在我们正式开始
I always wanted a
我一直想要
good girl
好女孩
I know you want it
我知道你很想要
I know you want it
渴求我的临幸
I know you want it
渴求我的滋润 
You are a good girl
你真是个好女孩

评论
热度 ( 4 )

© 三良晨晨 | Powered by LOFTER